پوریاپوریا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

برای پسرم پوریا

تفکرات پوریا

1392/4/19 8:56
نویسنده : مامان پوریا
175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پوریا جونم امروز یاد هفته پیش افتادم گفتم یه خاطره است برات بنویسم عزیزم:

چندروز پیش وقتی کار بدی کردی (الان دقیق یادم نیست ) ومن عصبانی شدم و دعوات کردم

به حالت قهر رفتی تو اتاقت و همینطور که گریه میکردی میگفتی:مامان من که میخواستم وقتی

بزرگ شدم باهات عروسی کنم آخه چرا منو دعوا میکنی منکه اینقدر دوستت دارم میخواستم تو

عروسم بشی گریهقلبمنو بگیسوالقهقهههیپنوتیزممونده بودم همینطوری عزیزم اینقدر بوسیدمتماچماچماچقلبقلب

 

 الهی مادر فدات بشه عاشقتممممممممممممممم

خیلیییییییییییییییییییی دوستت دارمممممممممممممممممم عزیزممممممممممممممم

قلبقلبماچماچماچقلبقلب

این عکست هم در حال کامپیوتر دیدن بودی البته دو سال پیشت فدات بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
18 تیر 92 14:15
الهی فدات بشم عزیزم که مامانت اینقدر اذیتت میکنه خودم عاشقتمممممممممممم